Favorieten

Twee nachten bij het creëren van jumpscare

Spel Two nights at jumpscare creation

Twee nachten bij het creëren van jumpscare

Two nights at jumpscare creation

'S nachts in een verlaten herenhuis dat berucht is, is een slecht idee, maar je hebt besloten jezelf te testen en te bewijzen aan je vrienden dat je niet aan roddels en vooroordelen gelooft, maar tevergeefs. Zodra je het huis binnenkwam, sloot de deur dicht en de duisternis omringde je, en er werden tegelijkertijd verdachte roestels gehoord. Zet de zaklamp aan, schepsels die in het donker verbergen zijn bang voor een heldere straal. Je hebt tien minuten in twee nachten bij het creëren van jumpscare om uit de val te komen die je een huis kreeg, maar eerst moet je 29 smartphones vinden en verzamelen. Om te bewegen, gebruik de grote knop in de rechterbenedenhoek of de pijltjestoetsen. Wanneer u het apparaat nadert, ziet u een speciaal icoon in de vorm van een hand, klik erop en u kunt de telefoon nemen.