Air Conflicts: Secret Wars
Processor: Intel Pentium 4 @ 1. 6 GHz / AMD Athlon XP 1600 +
RAM: 1 GB
Video: 256 MB
Disk Space: 4. 5 GB
Air Conflicts: Secret Wars - een van de onderdelen van het beroemde arcade spel luchtvaart met een kleine helling in het strafschopgebied. Op dit moment, besloten de auteurs om onze games te voeren voor onbekende historische momenten van de wereld van de luchtvaart, waarvan de meeste zal plaatsvinden op de fronten van de Tweede Wereldoorlog, evenals de hemel Tobruk, Azerbeidzjan of Joegoslavië. Spel Air Conflicts: Secret Wars en verrassende protagonist, of liever heldin. Fragile meisje in de game zal de meest dodelijke vliegtuig van het midden van de 20e eeuw te beheren. En tegen de dappere piloot met de oproep DiDi zal zeer ernstige Lyuftvafe azen en de Sovjet-luchtmacht. Alle in het spel Air Conflicts: Secret Wars 2011 zeven ongerelateerde spel campagnes, elk met verschillende missies. Na het passeren van elke campagne zullen we een eigenaardige flashback wachten, wanneer het spel ons zal draaien tijdens de Eerste Wereldoorlog, en de hoofdpersoon van de meeste van deze reizen in het verleden zal de vader van de hoofdpersoon te worden en geleidelijk aan leren we de geschiedenis van het verdwijnen van de dappere piloot, gelijktijdig mastering vliegen op triplex vliegtuigen. Vluchten naar boekenkasten na speedboten strijders tijdens de Tweede Wereldoorlog ziet er heel contrasterend, maar ze brengen een speciaal tintje en zorgen voor de verbinding met de tijd.
De single player campagne
Game Air Conflicts: Secret Wars, liever de singleplayer-campagne, evenals alle simulator is niet vol met een grote verscheidenheid aan landschappen. Echter, deze omissie, aanwezig in alle spellen van dit genre, de ontwikkelaars van Air Conflicts: Secret Wars besloten met behulp van een breed scala aan taken. Elk van de vliegtuigen in de Air Conflicts: Secret Wars 2011 zal een standaard set van wapens, die bestaat uit machinegeweren, bommen en raketten. Elk van hen heeft zijn eigen kenmerken, geweren hebben de neiging om oververhit raken, zodat een oneindig vuren kan leiden tot intrekking van het wapensysteem en de snellere verwezenlijking van munitie, raketten zijn zeer nauwkeurig, en te leren van brasyvat bommen met nauwkeurigheid moet een heleboel vliegen over een potentieel doelwit zijn.
Management
In tegenstelling tot veel van de vorige delen van de serie, het beheer hier is meer als een simulator en het toetsenbord gebruiken om de muis, wel mogelijk, maar laat de speler een aantal belangrijke voordelen. Indien gewenst, kunt u overschakelen naar de arcade mode spel waar niet zo acuut gevoeld overbelasting en management kan wennen aan slechts een vlieg. Met behulp van simulatie in het management zal het spel soms scherper en spannender, maar om complexe bochten en aanpassing te bestuderen om de vlucht kenmerken hebben om een beetje meer tijd besteden. Een van de kenmerken van het spel was de omvang van adrenaline, die snel gevuld is in de loop van gevaarlijke bochten en verjaagt de vijand of achter. Wanneer de schaal zal worden gevuld voor het einde van de tijd in het spel is een beetje langzamer en nauwkeurigheid zal veel hoger zijn.