De zwervende monnik werd onderweg 's nachts gepakt en hij besloot om een u200bu200bovernachting in het kasteel te vragen. Er waren geen andere gebouwen in de buurt en hoewel onze held de voorkeur gaf aan bescheiden huisvesting en eenvoudig eten, moest hij op de grote poort kloppen. Je kunt 's nachts niet op straat blijven, wilde dieren kunnen verslinden. Bij een klop zwaaide het hek open, maar de vreemdeling zag niemand en ging zelf de binnenplaats op en ging toen de kamer binnen. Verwoesting en vochtigheid bliezen hem in. Binnenin was het kasteel een labyrint van verschillende niveaus, waarin de held onmiddellijk verdwaalde. Help de arme kerel in het spel Fort Loop om eruit te komen en weg te gaan, hij wil zo'n toevluchtsoord niet, het is beter om de nacht in de open lucht door te brengen. Maar uit dit doolhof komen is niet gemakkelijk. Om de volgende deur te openen, moet je blauwe kristallen vinden en deze in speciale nissen steken. Pas op voor de gekke ridders die hier al heel lang ronddwalen.