Favorieten

Sanctuary-reddingsplan

Spel Sanctuary Rescue Plan

Sanctuary-reddingsplan

Sanctuary Rescue Plan

Stickman was overdreven nieuwsgierig en leed hier onder in het Sanctuary Rescue Plan. Maar laten we op volgorde beginnen. De held wilde al lang een oud verlaten kasteel bezoeken, dat al tientallen jaren leeg stond sinds de eigenaar, Lord Vampirescu, verdween. Mensen omzeilden het kasteel voorzichtig tijdens het leven van de eigenaar. In de buurt kreeg hij een zeer slechte reputatie. Toen hij verdween, gingen er geruchten dat er een geest in het kasteel ronddwaalde en mensen besloten het niet te riskeren, wat niet gezegd kan worden over onze held. Hij gelooft niet in vooroordelen, vampiers en geesten en opende moedig de enorme deuren van het kasteel en ging het binnen. Meteen hing de arme kerel aan een touw aan het plafond. Help hem naar beneden en naar de deur te gaan. Knip het touw door, maar in de volgende kamer hangt het weer. Alleen de obstakels eronder zullen erger zijn. Weten waar en wanneer het touw moet worden doorgesneden in het Sanctuary Rescue Plan.