Elke heerser wil een stempel achter zich laten in de vorm van een aantal daden, maar meestal worden er een soort architecturale structuren gebouwd. Ze staan eeuwenlang en samen met hen herinneren ze zich degene onder wiens bewind ze werden gebouwd. Egyptische piramides laten je de farao's niet vergeten, de Taj Mahal herinnert je aan de heerschappij van de grote Tamerlane en de sultan uit het spel Stack Bounce 3D besloot een aantal prachtige hoge torens van minaretten uit witte steen te bouwen. Ze werden gebouwd, maar de kwaadaardige necromancer vond ze niet leuk. Hij hield echt niet van de kleur wit. Om de torens te sluiten, omringde hij ze allemaal met ringen, waarin altijd zwart zit. Alleen jij kunt deze ketenen verbreken omdat jij de magische bal hebt. Breek de gekleurde ringen, want ze zijn gemaakt van kwetsbaar porselein en je hoeft je bal alleen maar met een bepaalde kracht te laten springen zodat ze in kleine fragmenten uiteenspatten. Maar in Stack Bounce 3D mag je in geen geval de zwarte kleur raken, dit is destructief voor de bal. Je zult het niet kunnen breken, maar je wapen zal eronder lijden, bovendien verlies je onmiddellijk het niveau. Hoe verder je gaat, hoe moeilijker de taak zal zijn, omdat er minder heldere gebieden zullen zijn en je harder zult moeten proberen om ze te raken.