Het klassieke Hexa Jump ASMR-springspel biedt je een verscheidenheid aan fruittorenuitdagingen. Jouw taak zal zijn om ze te vernietigen, en om deze missie te voltooien heb je veel behendigheid en behendigheid nodig. Elk niveau biedt je nieuwe taken en deze worden niet herhaald. Je karakter, en dit zal een kleine bal zijn, bevindt zich helemaal bovenaan een ongelooflijk hoog bouwwerk, waar geen treden, geen ladder, geen hefmechanisme zijn, en je held moet aan de voet van de toren staan. Hij kan alleen naar beneden als hij onderweg alle obstakels passeert. In dit geval moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen: je moet fruitschijven in een bepaalde hoeveelheid breken of de monsters die op de trap staan vernietigen, je broers verzamelen, enzovoort. Zonder de taak te voltooien, ga je niet naar het volgende niveau, zelfs als je helemaal onderaan staat. Het vernietigen van heldere gebieden is vrij eenvoudig: je hoeft alleen maar op de held te klikken en de toren in de ruimte te draaien. Op deze manier zal het het oppervlak raken en zullen ze uit elkaar vliegen. Pas op voor de donkere gebieden, want deze zijn gemaakt van supersterk materiaal en als de bal ze raakt, breekt deze en verlies je het level in het Hexa Jump ASMR-spel.